enShow speakersHide speakersShow Event DescriptionHide Event DescriptionEvent SponsorsEvent SponsorEdit Event

08:30 - 09:00

Registracija
Prihod in registracija udeležencev

09:00 - 10:30

Predavanje
Strateški razmislek o svoji prihodnosti
  • Toni Balažič (Auchan Madžarska): Trgovci in dobavitelji, razbijmo mite in sledimo ustreznim strateškim implikacijam

    Toni Balažič, človek z največ izkušnjami v trgovini s FMCG-znamkami v regiji, ki je od pomladi 2025 predsednik upravnega odbora Auchan Madžarska, bo razblinil nekaj prepričanj, ki so pogosta v panogi FMCG (denimo diskontni trgovci imajo »plafon« rasti, razvoj fizične trgovine je pri koncu, online je prihodnost …). Ponudil pa bo tudi ustrezne strateške implikacije, ki naj jih pri načrtovanju svoje prihodnosti upoštevajo tako trgovci kot lastniki blagovnih znamk. Koristen razmislek, ko načrtujemo poslovanje v letu 2026 in naprej.

  • Robert Pernak (Simon Kucher): Kako ohraniti dobičkonosnost v dobi cenovnih vojn in agresivne konkurence

    V današnjem izjemno konkurenčnem okolju industrije FMCG cenovne vojne zmanjšujejo marže in ustvarjajo ogromen pritisk na proizvajalce. Za učinkovit odziv na zahtevne tržne razmere podjetja potrebujejo strukturiran pristop upravljanja rasti prihodkov (Revenue Growth Management – RGM), osredotočen na tri vzvode z velikim učinkom: cenovno-paketno arhitekturo, promocije in trgovinske pogoje. V prispevku bomo pogledali, kako nekatera najboljša podjetja prilagajajo delovanje novi realnosti, izkoriščajo vpoglede v kupce ter uvajajo večjo disciplino pri vlaganjih v promocije in trgovinske aktivnosti. Ne zamudite predstavitve, saj bomo prikazali konkretne strategije, s katerimi boste ubranili in povečali svojo dobičkonosnost.

  • Špela Cocej Minatti in Nedeljka Janković (Atlantic Grupa): Kako Argeta osvaja Nemčijo – in zakaj je polica šele začetek?

    V prispevku bomo spoznali, kako je Argeta z odličnim consumer insightom, večfazno strategijo in premišljenim prepletom prodajnih ter marketinških aktivnosti korak za korakom odprla vrata največjih nemških trgovskih verig in dosegla prisotnost na 20.000 prodajnih mestih. Sliši se kot zmaga? Ne tako hitro – ko izdelek končno pride na polico, se delo šele zares začne. V pomoč tako tistim, ki šele vstopajo ali pa so že prisotni v trgovcih na trgih izven Slovenije.

10:30 - 10:45

Odmor
Odmor za druženje

10:45 - 12:15

Predavanje
Kako rasti v obdobju negotovosti, zasičenosti, cenovnih vojn …
  • Katarina Žužek (Pivovarna Laško Union): Kako do rasti, ko kategorija stagnira

    Kaj narediti oziroma kako razmišljati, če se pričakuje ohlajanje vaše kategorije? Kako iskati rešitve »zunaj kategorije«? Na primeru razvoja »0,0-pivskega segmenta« bomo raziskali, kako lahko pogled prek meja obstoječe kategorije odpre nove priložnosti za rast. Videli bomo, kako lahko bolje odgovorimo na spremenjene porabniške navade, pritegnemo nove segmente kupcev, obogatimo portfelj z inovacijami in razširimo priložnosti uporabe. Vse to je spet zagnalo rast kategorije. Uporabno za vse, ki iščete poti za dodatno rast, ne glede na panogo. Ključna sporočila so univerzalna: kako razmišljati širše, kako inovirati z namenom ter kako ustvariti vrednost za porabnika in poslovnega partnerja.

  • Borut Fakin (Vinakoper): Kaj vse narediti za uspešno transformacijo prodajnega portfelja

    Največja klet ima cilj transformirati prodajni portfelj, kar bo vodilo v prodajo cenovno/kakovostno boljših izdelkov. Vendar to ne pomeni zgolj zamenjati »izdelke«. V prispevku bomo videli, kaj počnejo v odnosu do trgovcev, kaj počnejo na polici, kaj počnejo zunaj polic, kakšno vlogo imajo na primer segmentacija kupcev in druge marketinške aktivnosti. Dobrodošlo za vse, ki želite nadgraditi svoj prodajni program.

  • Ksenija Žnidaršič Butara (SPAR Slovenija) in Meta Arh (Arhea): Kako poznavanje globalnih trendov uporabiti za izboljšave v »svoji kategoriji«

    Hitroteka je eden najhitreje rastočih segmentov v ponudbi Spara Slovenija. V prispevku bomo videli, kako lahko z nekaj dodatnega raziskovanja ter globljim razumevanjem vedenja in pričakovanj kupcev izkoristimo priložnosti, ki jih prinašajo globalni trendi – in jih pretvorimo v rast kategorije. Zanimivo za vse, ki želijo globalne trende izkoristiti za pospešitev razvoja za rast svojih kategorij oziroma blagovnih znamk.

  • Rok Liković (dm Slovenija): Kako dosegamo rast in kje so priložnosti za znamke

    V prispevku bomo videli, kako se aktivno upravlja asortima za doseganje rasti. Videli bomo, katere kategorije rastejo, kakšni izdelki imajo možnosti za rast, kje so priložnosti za dobavitelje … Če se sprašujete, kaj trgovec danes pričakuje od dobaviteljev in kje so priložnosti za vaše znamke, potem bo ta prispevek posebej zanimiv in koristen.

12:15 - 13:00

Kosilo
Odmor za kosilo

13:00 - 14:30

Predavanje
Priložnosti za napredek v komunikaciji s kupci
    • Jan Kukovec (916 Hub): Kje so priložnosti za rast FMCG znamk skozi Tik Tok?

    Kako bo lahko FMCG blagovna znamka bolje izkoristila TikTok za gradnjo znamke in za večjo prodajo? TikTok ni zgolj omrežje mladih in ni zgolj zabava. Lahko je stik z vsemi generacijami kupcev, lahko je izobraževalen, lahko je kanal za pospeševanje prodaje. V prihodnje prihajajo novosti, ki so se v tujini pokazale kot priložnosti za rast prodaje. Za majhne in velike znamke. Kako se pripraviti na novosti in kako je TikTok lahko priložnost za rast prodaje? To bo tema prispevka.

    • Nastja Horvat Ižanc (OMG): Kako danes v FMCG doseči »top of mind« pred navadno ali virtualno polico?

    V digitalnem svetu kupci najprej opazijo tiste, ki izstopajo. V predavanju bomo slišali ključne izkušnje in pravila, ki jih je dobro imeti v mislih, ko želimo učinkovito komunicirati s potrošniki. Ali se gradnja percepcije in pospeševanje prodaje res izključujeta? Ali smo lahko za nekatere nezanimivi, da postanemo za druge prva izbira? Kako in kdaj uporabljati različne formate za gradnjo percepcije in kako za spodbujanje nakupov? Prispevek bo izpostavil razloge, zakaj so določene komunikacijske prakse danes uspešne. Zanimivo za vse, ki se sprašujete, kateri digitalni kanali so najboljši za vašo blagovno znamko.

    • Mirza in Zlatan Ljubijankić (BeLife): Kako biti drugačen (brez budgeta) v poplavi FMCG-znamk

    Skozi podjetniško zgodbo/izkušnje znamke BeLife bomo spoznali različne pristope, s katerimi je lahko FMCG-znamka danes drugačna od konkurence – ob izjemno omejenih sredstvih. Drugačna v smislu izdelka, v smislu komunikacije s kupci, v smislu komunikacije s trgovci, v smislu ponudbe … Drugačnost jih je pripeljala na police in zdaj si tudi povečujejo mesto na policah. Zanimivo in koristno za vse, tudi uveljavljene znamke, ki iščete možnosti, kako biti drugačen.

14:30 - 14:45

Odmor
Odmor za druženje

14:45 - 16:00

Predavanje in pogovor
Kakšni kupci, kakšne tržne razmere nas čakajo v 2026?
  • Zenel Batagelj (Valicon): Zdravje kupcev in FMCG-znamk – kako naj vpliva na vaše načrte za leto 2026

    Zenel Batagelj pripravlja tradicionalni pregled nakupnega razpoloženja kupcev in iz tega izhajajočih izzivov za blagovne znamke. Posebej za konferenco Zenel Batagelj vsako leto pripravi svoj pogled na stanje kupcev in predvsem kaj lahko pričakujemo od kupcev v leti 2026. To so nujne informacije, preden se odločimo, kako bomo postavili svoje marketinške in prodajne aktivnosti v prihodnjem letu.

  • Zaključni pogovor o prihodnosti FMCG panoge

    Gosta: Mate Štetić (Atlantic Grupa) in Rok Kregar (Pivovarna Laško Union).
    Vodi: Peter Frankl, Časnik Finance