Ksenija Žnidaršič Butara

vodja tržnih raziskav, SPAR Slovenija

Ksenija Žnidaršič Butara je vodja tržnih raziskav v Spar Slovenija. Njeno ključno področje dela obsega razumevanje dinamike in sprememb na trgu, pozicije Spara in konkurence, razumevanje kupcev, nakupnih navad ter preverjanja uspešnosti marketinških aktivnosti z namenom usmerjanja podjetja v pravo smer in prave aktivnosti. Skrbi pa tudi za strateški del medijskega zakupa. 

Svojo kariero je začela v agenciji Grey Ljubljana. Potem pa je dolga leta delala v agenciji Pristop Media. Svoje delo je začela kot medijska načrtovalka, po treh letih pa postala direktorica za razvoj novih poslov in medijska strateginja. V zadnjih letih dela na Pristop Medii je prevzela tudi vodenje digitalnega medijskega zakupa. 

Povezani dogodki

  • sre 01. Okt, 2025 10:45

    Kako rasti v obdobju negotovosti, zasičenosti, cenovnih vojn …